doowop

2012

Publicerad 2012-12-31 16:21:00 i Okategoriserad,

Likt de flesta bloggare kommer här en liten sammanfatning av the highlights från mitt 2012. Helt utan kronologisk ordning, nu kör vi!
 
Årets hökörning. Sebbe blev överlycklig av att få ta plats bakom ratten på Andreas favorittraktor :)
 
Årets resa till Asrid Lindgrens värld. Ännu roligare än förra året!
 
Jag har varit på bröllop
 
Jag gav äntligen efter för trycket och när min HTC kastade in handduken blev även jag en del av Apple-familjen.
 
Fick en otroligt fin och romantisk överraskning av min fina Sebastian ♥
 
Tittade när brorsan ställde ut sin veterantraktor i Gräfsnäs
 
Vari ute och busat på många skogspromenader med mitt lilla hjärta ♥
 
Sommaren bjöd trots sitt diskuterbara väder på flera härliga grillkvällar!
 
Har umgåtts mycket med fina vänner.
 
Har hittat lyckan i ridningen igen och även om motivationen inte alltid är på topp så är jag en hästjej i hjärta & själ.
 
Tittat på årets upplaga av "Lights in Alingsås"
 
Varit med att hålla i "Frasse & Hasses 50-årskalas" som bjöd på en riktig brakfest i vilda västerns tema, fantastiskt roligt!
 
 
Köpt och renoverat (renoverar) vår första "egna" lägenhet :)
 
Kommit igång med träningen trots många envisa förkylningar, och älskar det!
 
Varit i Oslo ett par vändor och skrattat med mamma ♥
 
Varit på "Jul på Liseberg"
 
I slutet på sommaren fick jag säga hejdå till min älskade "lilleman" som nu springer på himmelens gröna ängar. Han gav mig mycket utmaningar, tårar & smärta men framförallt lycka. Att få utvecklas tillsammans med en så vacker och begåvad häst från början ♥
 
 Delat svåra och fina stunder tillsammans med mitt hjärta
 
Lägger ännu ett år bakom mig, tänker igenom vad som varit bra och vad som varit sämre med år 2012. Tar med mig det som som styrker och försöker lämna det som tynger bakom mig. Hoppas ni alla får en riktigt fin nyårsafton och en bra start på 2013. Vi ses på andra sidan midnatt!
 
♦ GOTT NYTT ÅR! ♦
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katte

Publicerad 2012-12-31 19:11:56

Vilket fantastiskt fint inlägg Johanna!!! GOTT NYTT ÅR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela