doowop

With every beat of my heart

Publicerad 2013-11-30 13:37:46 i Okategoriserad,

Fick en underbar bukett av Sebastian ♥
 
Har sovit som en stock inatt, 10 timmar helt ostört. DET mina vänner, behövdes! Slappar i soffan med mina hjärtan och ska snart, snart göra något vettigt av den här dagen med. Ska bara njuta av lugnet en liten stund till. Fick nyss tråkiga nyheter av mamma så jag känner mig trött. Min stackars släkt har drabbats av mycket tråkigheter det sista, så orättvist och sorgligt. Skänker en extra tanke till mina sysslingar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela