doowop

Squats

Publicerad 2014-11-28 12:18:26 i Vardagligt,

Jag har inte besökt gymmet på väldigt, väldigt länge. Typ inte sedan de här bilderna togs en varm augustidag då vi tränade ute i linne och ändå dröp av svett. Jag har i och för sig svettats ordentligen på X antal dansrep och föreställningar under hösten men det är liksom helt andra muskler och röreslser än om man lyfter skrot... Idag har jag andats gymluft igen och kört ett benpass med låga vikter och fokus på teknik. Lär kännas i morgon den lätta vikterna til trots men det är gött att vara på G igen! Nu blir det kvällsjobb, peace out!
 

Kommentarer

Postat av: Ida Bjelkert

Publicerad 2014-12-02 10:53:27

Härligt träningslinne!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela