doowop

Curls

Publicerad 2015-04-30 11:17:04 i Vardagligt,

Var och klippte mig igår, behöver slänga i lite färg någon dag med snart, börjar bli "lite dassigt" som frisören sa, haha! Är i alla fall så skönt att bli av med det slitna, man känner sig genast mycket fräschare. Något av det bästa med att gå till frisören är dock att få håret fixat efteråt. Lyx för en annan som alltid har håret i toffs till vardags! Idag vräker regnet ner utanför fönstret och jag ska snart till jobbet, så himla deppigt. Vet att det bli trevligt när jag kommer dit för jag trivs riktigt, riktigt bra på jobbet men jag kan ändå tycka att det känns lite tungt att ta sig dit, speciellt en sån här dag när man bara vill dra täcket över huvudet. Har i alla fall min varma, goa vovve jämte mig att gosa med. Vilken lycka vi har i den hunden ♥ Nu ska jag ta en kopp 11-kaffe innan det bär av, lite vardagslyx i alla fall =)
 

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2015-04-30 12:11:44

haha har också fått höra att mitt hår är "blaskigt", man ba tack. Superfina lockar iaf :))

Postat av: Angus

Publicerad 2015-04-30 22:35:26

ursnyggt!!
vet inte va du äger för objektiv men det finns billiga varianter till både nikon och canon som är helt okej! :) kostar ca 900 kr

Svar: Gött!! :) Får testa detta! :) Har en Canon med det objektivet som fällde med bara så det är dags att utveckla snart :) Tack för tipsen! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela