doowop

Saturday night, with a smile

Publicerad 2016-04-30 18:25:45 i Foto - Självporträtt, Vardagligt,

Hej på er! Full rulle på jobbet, fika, en snabbvisit hos mamma, middag och nu godis framför Vänner i soffan. Är helt slut, har ett galet schema de här veckorna, vaknar och känner mig typ bakfull om mornarna, fy! Det blir bättre om några dagar för nästa helg är jag långledig. Woop woop! :) Nu ska vi fortsätta pösa i soffan här, eller hemma hos någon kompis. Chilla järnet, det tänker jag göra oavsett!
 

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2016-04-30 18:42:09

Ville bara kika in och önska dig en glad valborg :)

Svar: Tack detsamma :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela