doowop

A walk on (what feels like) the top of the world

Publicerad 2016-12-27 20:09:57 i Vardagligt,

Goder afton! Min dag har varit fullspäckad, först var en larminstallatör hemma och sedan åkte jag till Sandra för promenad och kaffe. Vi gick en runda med flera långa uppförsbackar, jag puttade Nellie i vagnen, svetten lackade och benmusklerna fick sig en rejäl omgång! Väl uppe var det en trevlig promenad och vi var inte hemma förrän 1 timma och 45 minuter senare. Då tog vi en efterlängtad kaffe innan det var dags för mig att åka vidare. Jag och Sebbe hjälptes åt att tömma det sista och städa i Lillstugan, inte en dag för tidigt men vi har varit så upptagna sedan vi flyttade in i huset. Nu har vi käkat rester till middag, kollar på "Ensam hemma 2" och äter godis, myskväll ♥
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-12-27 22:43:45

Gud så härligt!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela