doowop

Bae

Publicerad 2016-12-19 12:00:42 i Foto - Djur,

Gooood morning! Eller ja, lunch? Jag jobbar kväll idag så förmiddagen har spenderats hemma, har lagat mat och använt spisen i huset för första gången, woohoo! :D  Igår oljade jag skivan och idag går det att börja använda köket. Det är fortfarande småsaker kvar att fixa och vi väntar på att en elektriker ska komma och fixa spotlights under skåpen men nu är det fullt funktionellt och det blir så braaa!! :)) Jag har varit ute med hunden och pysslat lite med presenter inför julafton och nu äntligen åt jag frukost. Sitter med kaffet och grejar lite, hinner nog packa upp någon kartong innan jag måste till jobbet också. Varenda kartong som försvinner är en befrielse efter att hela livet varit nerpackat i över 5 månader, haha! Hoppas ni får en riktigt fin start på veckan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela