doowop

Boktips: Liv efter liv

Publicerad 2016-12-28 13:29:30 i Tips & trix,

Den här boken började jag läsa i september innan hösten spårade ur med alldeles för mycket att göra och för få timmar om dygnet. För någon vecka sedan plockade jag upp den igen och är helt fast! Den är otroligt bra! Så häftig, det är svårt att förklara med man får följa Ursula från dagen hon föds och framåt. Hon dör gång på gång och sedan börjar livet om igen i ett annat scenario. Vad som hade hänt om hon inte gjort vissa saker eller träffat vissa personer etc. Superspännande, full av förtvivlan, hopp, historia, kärlek och glädje!
 
Låg och läste en lång stund när jag vaknade i morse, röjde lite i köket och sedan kom Lollo för promenad och en kopp kaffe. Det har varit så härligt att ta promenader i dagsljus flera dagar på rad nu. Jag mår så mycket bättre när jag lyckas norpa åt mig lite dagsljus! Nu ska jag fortsätta läsa, helt hooked... Ha en fin dag gott folk :)
 

Kommentarer

Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Publicerad 2016-12-28 16:25:49

Åhh den vill jag hemskt gärna läsa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela