doowop

Brunch

Publicerad 2016-12-26 14:41:01 i Vardagligt,

Hej på er! :) I morse klev jag upp i ottan och dukade fram en redig brunch till mig och Cissi. Karin skulle varit med också men ibland skiter det sig så vi får kramas med henne nästa gång ♥ Satt och pratade med stormen vinande utanför medan regnet smattrade mot rutorna och myste till det med tända ljus och julmusik. Fick en inflyttningspresent också, en marockansk skål, så fin! Har allt stått och klämt på de där skålarna och faten mååånga gånger men aldrig unnat mig ett köp så jag blev superglad! :)
 
Efter brunchen var jag och pappa och hälsade på farfar och lämnade hans julklapp. Om en liten stund är det dags att åka till stan för den årliga Annandags-middagen hos mamma och sedan bio. Vi brukade alltid äta middag hos mormor när hon levde och nu har mamma för traditionen vidare, mysigt tycker jag! ♥ Hoppas ni får en riktigt fin kväll :)
 
 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2016-12-26 19:01:51

Gott :D

Postat av: sandra

Publicerad 2016-12-27 20:15:04

gott!

Postat av: M

Publicerad 2016-12-28 13:08:46

Åh gott!

Postat av: Melina

Publicerad 2016-12-28 13:09:09

Åh gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela