doowop

Christmas Day

Publicerad 2016-12-25 19:40:57 i Vardagligt,

Hej på er! Hade ni en fin julafton? Det hade jag, massa tid med familjen, god mat och avslappnad stämning, precis så som det ska vara på julafton enligt mig! :) Idag var vi en stund hos Sebbes mormor och morfar och fikade och delade ut julklappar till Sebbes brorsbarn, mysigt! Har dessutom köpt en tvättmaskin, handlat, plockat lite här hemma och bakat. Nu är vi inne på kvällen andra film och det finns en chans för att det blir en tredje innan kvällen är slut. Jag älskar juldagen! Så lugn, skön och opretentiös! Hoppas ni får en fin kväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela