doowop

Frosty portraits

Publicerad 2016-12-20 20:40:39 i Foto - Porträtt,

Goder afton! Här sitter jag med varma sockor i sängen och bloggar. Bilderna ovan knäppte jag av på lillasyster hemma hos farmor lite snabbt efter vi hade varit där och fikat förra veckan. Jag har inte kunnat få in dom på datorn i rätt kvalitet än för minneskortet bråkar men jag tycker dom blev mysiga i alla fall :)
 
Slutade inte förrän 17 på jobbet idag och har gjort ärenden och handlat julklappar efter jobbet. Var inte hemma förrän strax före 19. Är verkligen vansinnigt trött idag och jag har inte gjort många knop sedan jag kom hem. Har tagit en lång varm dusch och tvättat håret, det är ungefär det. Ska ta tag i ett par påsar med kläder och börja packa upp garderoben lite grann. Har vansinnigt mycket kläder och jag behöver göra en storrensning. En del är sådant jag inte haft uppackat på flera år och annat har jag svårt att göra mig av med pga av sentimentala själ. Dags för ett röj helt enkelt! 
 

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2016-12-20 21:39:22

Fina bilder! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela