doowop

Remodelling

Publicerad 2016-12-21 20:38:54 i Residenset på Lygnövägen, Vardagligt,

Goder afton på er! :) Här ovan ser ni lite av kaoset som rått i köket den senaste månaden. Vi har bytt/målat om i stort sett allt förutom golv, tak och stommar och nu är det nästan klart. På sista bilden ser ni vilka färger vi har valt och vi är supernöjda! Jag kommer visa det färdiga resultatet efter nyår någon gång när allt är på plats :)
 
Idag har jag varit hos naprapaten och jag känner mig rätt mörbultad. Gjorde några ärenden och handlade inför jul efter jobbet och sedan blev vi bjudna på middag hemma hos Sebbes föräldrar. Vardagslyx! Amanda hade gjort egen kycklingkebab med kebabsås, ris, rödkålssallad och grillad paprika, himmelskt!! Det smakade magiskt och nu kommer jag lukta vitlök flera dagar framöver, haha! Så värt det! Nu ska jag hoppa in i en rykande varm dusch innan jag bäddar ner mig i soffan resten av kvällen. Det är verkligen underbart att kunna börja slappna av lite! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela