doowop

Roomservice

Publicerad 2012-10-30 19:31:27 i Okategoriserad,

Har varit ute och ätit med mammas kusin och min mammas andra kusins dotter. Det låter mer kompicerat än vad det är men det är så himla roligt att träffa dom! Det blev på en mysig thairesturang och när vi kom hem fixade Ninna (mammas kusin) kaffe och tog fram utav kakan hon köpte till mig igår. Det var knappt att jag fick gå ut själv i köket och hämta koppen, så uppassad är jag!
 
Nu sitter jag och läser på lite inför morgondagens pass och kollar bloggarna. Ska läsa i boken för hemtentan med, fick lite nyheter idag som kan göra November ännu mer hektisk så det gäller att skolarbetet i fas så gott det går :)
 
Bild på mig och mamma från i Söndags ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela