doowop

Recap December

Publicerad 2013-12-31 13:12:00 i

 
Årets sista dag och jag måste hålla med Ted Mosby: "The only thing about New years eve is that it sucks!" Jag har aldrig i hela mitt liv varit mer opepp på att fira nyår. Hade jag "fått välja" så hade jag stannat i mjukisbyxorna hela dagen och hela kvällen med en stor påse godis, någon romantisk, smörig film och ett glas rött. Det är dock inte accepterat av samhällets normer och därför kommer jag äta trerätters med kompisgänget för att sedan dra vidare på fest. Wooptidoo! Årets sista dag blir ni presenterade för min allra bittraste sida. Enjoy! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela