doowop

Structure

Publicerad 2014-03-24 13:56:22 i

Då har sista föreställningen spelats, blommor delats ut och scenen rivits. Kvar finns ett stort tomrum som redan ekar. AMTS blir verkligen en familj under dessa intensiva perioder, svårt att förklara för någon som inte fått uppleva det. Nu ska mina kollegor och jag knyta ihop säcken med utvärdering och avslutningsfest, sedan läggs allt detta arbetet till handlingarna. Lite bitteljuvt. Det är dags att ta tag i det "riktiga" livet och njuta av vardagslunket några månader. Men känner jag oss alla rätt så är vi snart igång igen ;)
 

Kommentarer

Postat av: Sebbe

Publicerad 2014-03-24 14:27:12

Jag är redan där ;P

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-03-26 10:35:02

fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna E

Postat av: Emma

Publicerad 2014-03-26 18:06:09

Jätte fina bilder! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela