doowop

Stairway

Publicerad 2014-10-28 01:19:00 i Foto - Djur, Vardagligt,

`Jeeez vad schemat är packat! Och värre lär det bli de kommande veckorna för nu är det blott 17 dagar kvar till premiär för Jubileumsafton, tjoohoo! :D Sitter här i natten och knåpar på programbladet, himla roligt men lite svårt. Ska ta en varm och avslappnande dusch innan det är läggdags för det kryper i benen trots att jag tagit mina värktabletter. Bilderna ovan är från en av mina och Vildas promenader i mitt älskade Hagtorsslätt ♥ Världens mest osammanhängande blogginlägg? Ni fattar vad det snurrar i skallen, haha!
 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-10-28 09:46:15

Alltså, vilken liten sötnos!

Svar: Hihi, tack! Min lilla gosevovve! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela