doowop

Crazy days like this

Publicerad 2015-09-29 23:06:30 i Foto - Djur,

Waaah stressig dag!! Hoppade ut på golvet de sista timmarna på jobbet för det var helt galet mycket att göra, snabbt hem och laga mat innan helkväll i förrådet väntade. Käkade pizza gjord på en kyld surdeg jag hittade på Ica, blev riktigt god, väldigt krispig och härlig botten, 4 av 5 solar, 4 av 5 toasters och så vidare. Nu varvar jag ner i soffan med en kopp te, Sebbe fick krypa rätt ner i sängen för han ska upp klockan 04.30 stackaren. Jag och Vildis får sovmorgon till 8 vilket känns lyxigt och välbehövligt eftersom jag jobbade i helgen med. Nu börjar The big bang theory med, bingo! 
 

Kommentarer

Postat av: Isabelle Johansson

Publicerad 2015-09-30 09:49:12

Så söt!

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna E

Postat av: a n n i k a

Publicerad 2015-09-30 10:59:22

Söt :D

Svar: Tack! :)
Johanna E

Postat av: Lina Tsutsumi

Publicerad 2015-09-30 11:07:24

Men Guuu, vilken söt hund du har! :O
http://www.jagarbipolar.spotlife.se

Svar: Tack så mycket! Tycker jag med, haha! Konstigt nog ;)
Johanna E

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2015-09-30 13:11:42

Älskar the big bang :D Sheldon <3

Svar: Ja alltså Sheldon for president!! :D
Johanna E

Postat av: Emma Grann Fotografi

Publicerad 2015-09-30 14:26:39

Men söt hund!!

Svar: Hihi, tack så mycket! :D
Johanna E

Postat av: jos

Publicerad 2015-09-30 16:56:27

Så söt vovve!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela