doowop

Creamy Chocolate Ice Cream

Publicerad 2016-08-23 21:17:41 i Vardagligt,

Goder afton på er! Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig då tekniken strulade för mig vilket gjorde att jag blev sen till lunchen med Linnea. Det var mysigt att ses och eftersom solen strålade från en blå himmel kunde vi sitta ute och njuta av sensommaren. Vi tog en liten runda på stan innan hon behövde åka hem och jag fick lite tid över innan jag och Sebbe skulle till banken på möte. Köpte Ediths köks egengjorda chokladglass och satte mig nere vid stranden med en bok och bara njöt av min sista lediga dag på ett litet tag. Doppade fötterna i det svala vattnet och lät dom självtorka medan jag läste i skuggan. Jag älskar verkligen att göra så, att ta tillvara på en liten stund man bara råkar "få över". Min typ av guldkant på vardagen.
 

Kommentarer

Postat av: ♫♪ sandra

Publicerad 2016-08-24 12:24:46

gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela