doowop

Det lilla bageriet på strandpromenaden

Publicerad 2016-08-23 09:21:16 i Tips & trix, Vardagligt,

God morgon på er! Sovit gott? Jag har hållts vaken av korna sedan Sebbe åkte till jobbet i morse, de står i varsin hage och råmar till varandra, livet på landet... Haha! Solen skiner ju nu, jag har ätit min hembakta sirapslimpa med smör och ost till frukost, morgonkaffet är inte slut än och jag har inga måsten på agendan förrän i eftermiddag, så skönt! Detta är semesterns sista dag, i morgon är det dags att kliva in på jobbet igen men det känns helt okej, jag har vilat både kropp och själ mycket den här semestern vilken var välbehövligt. Det är många tankar som snurrat kring jobbet under semestern men jag är nöjd med att komma tillbaka efter sommaren. Saknar alla goa kollegor och det måste ju vara ett positivt tecken? :) Lite flummigt inlägg det här men jag ska också passa på att slå ett slag för den här mysiga feel good-romanen, Det lilla bageriet på strandpromenaden skriven av Jenny Colgan. Mysig, inte speciellt ansträngande men ändå fängslande, precis som feel good ska vara alltså :) 
 

Kommentarer

Postat av: Tuva Björnwall

Publicerad 2016-08-23 09:51:54

åh vilka mysiga bilder!!

Postat av: Fani

Publicerad 2016-08-23 13:03:05

Så mysigt med en kopp kaffe och lite läsning på det :) Kul med boktips med , behöver jag!

Postat av: GoForFit

Publicerad 2016-08-23 16:40:03

Mysfaktor deluxe på de bilderna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela