doowop

Hard as stone

Publicerad 2016-08-11 21:39:51 i Foto - Övrigt, Vardagligt,

Hej på er! Dagen har rusat förbi! Vi har varit med mina kusiner i Skövde och badat, åkt vattenrushbanor, relaxat i bubbelpool, glidit runt i strömvirvlar och tränat på att simma och dyka. Supermysigt men jag är helt slut, det tar på krafterna att skutta omkring i vatten i 4 timmar med 3 energiska ungar, puh! Fick middag hos dom när vi kom hem och efter det kunde vi äntligen inviga den fina uteplatsen som Sebbe fixat här i stugan. Solen hängde kvar ända till 20.30 medan jag läste inredningsmagasin insvept i en filt. Jag älskar verkligen att ha en egen trädgård att gå ut i när solen tittar fram! Nu blir det sista Harry Potter-filmen, kaffe och lite gotte innan det är läggdags. Är så nöjd med min dag ♥ Hoppas ni får en fin avslutning på kvällen :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela