doowop

Jesus Christ Superstar - Outsiders eyes

Publicerad 2016-12-02 09:37:40 i Alingsås Musikteatersällskap,

Här har ni den näst sista omgången med bilder från JCS, tagna med min kamera av Malin som stod och såg nästan varenda föreställning utifrån. Roligt att ha lite bilder utifrån också tycker jag :) Ni kanske har tröttnat vid det här laget? Jag tycker ju det är så roligt att ha bilderna själv, jag antar att det speglar av sig på bloggen, haha! Annars då? Fredag idag och jag ska tillbaka till jobbet efter sjukledigheten, mjukstartar med 2 kvällspass och sen är jag ledig på söndag igen, lagom så. Nu ska jag bara dricka upp kaffet och ta en snabb vända i bloggvärlden innan jag börjar måla dörrfoder här hemma igen. Måla, måla, måla, torka, torka, torka. Det tar tid men det kommer bli så himla bra! :) Happy Friday people! :)
 

Kommentarer

Postat av: Zyllah

Publicerad 2016-12-02 21:57:40

Jag har hört talas om det där tror jag men inte själv gått, det verkar dock himla härligt. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela