doowop

ATSS - Akut Traumasjukvård för Sjuksköterskor

Publicerad 2016-11-22 07:22:00 i Foto - Självporträtt, Vardagligt,

Idag är det dags, det bär av ner mot Götebrog för en kurs i akut traumasjukvård. Spännande men alltid läskigt och utmanande med kurser likt dessa. Det är en 3-dagarskurs som avslutas med skriftlig tenta och individuell praktisk examination. Jag lär vara helt mos i huvudet efter 3 dagars intensivkurs men jag är riktigt taggad. Åker dessutom med 3 härliga kollegor som stöd, halleluja! När jag kommer hem ikväll är det husfix, husfix, husfix som står på schemat! :) Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela