doowop

Autumn vibes and cookies

Publicerad 2016-11-16 11:59:56 i Foto - Mat & bakverk,

 
När varken vädret eller kroppen är on point, kameran inte är hemma och dagarna är korta så blir inte heller materialet till bloggen så varierande. Det är svårt att leva i ett land som Sverige när allt bara är grått, grått, grått. Därför slänger jag upp dessa biler från en solig oktoberdag då löven sprakade i vackra färger, solen sken och jag hade nybakta kakor hemma (det här receptet, skit i garneringen, gör ett par utplattade längder, gör en skåra i mitten och fyll med sylt, grädda och skär sedan snittar medan kakan fortfarande är varm). 3 goda ting på en och samma dag, lovely!
 
Det var redigt segt att ta sig ur sängen i morse (eller ur och ur, jag ligger fortfarande i sängen, bor typ i sängen nuförtiden men ni vet, tog mig i kragen, gjorde frukost och kissade vovven, det var så jag menade). Nu håller jag på att gå igenom lite bilder jag tagit från backstage in på scnen, sista helgen med Jesus Christ Superstar närmar sig och det ska bli väldigt roligt att köra föreställning till helgen igen! Hoppas ni har en fin lillelördag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela