doowop

Bake 'n taste

Publicerad 2016-11-23 16:40:00 i Foto - Mat & bakverk,

Dagens feel good-tips: baka någonting! Knåda en deg, rulla chokladbollar tillsammans med barnen, baka en favoritkaka, exprimentera med smakerna eller grädda bröd till kvällsmaten. Sätt på lite musik och känn hur stress och negativ energi rinner av dig. Det är mitt bästa knep för att skapa en andningspaus i vardagen. Att ta sig tid att skapa någonting med händerna. Om du dessutom hinner sitta ner med en bra bok eller en film för att smaka på det du bakat tillsammans med en kopp te är kvällen fullbordad. Ta ett djupt andetag och njut! 
 




Kommentarer

Postat av: Maria%2525252520at%2525252520Inredningsvis

Publicerad 2016-11-28 17:16:28

Men MMMM önskar det gick att äta genom skärmen haha :) mina favo är chokladbollar de är bara DIVINE speciellt med en skvätt kaffe i.

Idag är det jultips för soffan på bloggen:)

Ha en kanon vecka!

LOVE Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela