doowop

Favourite pics

Publicerad 2016-11-24 17:48:00 i Alingsås Musikteatersällskap,

Okej, det här blir kanske det näst sista inlägget med bilder från Jesus Christ Superstar eller så. Eller näst, näst sista. Men dessa kan vara mina favoriter av alla bilder tagna under denna omgång. Så enkla men ändå så starka. Jag älskar korset, ljuset, blodet och känslan. Vi var en hel hög som stod i kulisserna och grät under näst intill varenda korsfästning, vi vande oss aldrig. Men det var också vackert, och publiken grät och visste inte riktigt om de skulle applodera när föreställningen var slut. Stumma av kraften och styrkan i slutnumret. Berörda trots att alla vet hur historien slutar. Magiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela