doowop

Jesus blir det nån show ikväll?

Publicerad 2016-11-18 17:08:00 i Alingsås Musikteatersällskap,

Fredag och föreställningshelgen rullar igång på riktigt. Sista helgen och det känns redan sorgligt men jag ska njuta för fulla muggar av varenda ögonblick. Ingenting ont som inte har någonting gott med sig :) Mellan föreställningarna har jag massor att se fram emot och en hel hög med saker att göra. Vi ska skura och maskera i huset så vi kan måla om taken och nästa vecka kommer en målare och hjälper oss bredspackla väggarna i kök och vardagsrum, slipar och målar om. I morgon får vi hjälp att köra hela flyttlasset, woohoo!! Dessutom ska jag på kurs nästa vecka och har därmed en tenta att plugga till. Hur jag ska "hinna klart" med plugget har jag ingen aning om men efter nästa vecka lugnar livet tack och lov ner sig lite. Då blir det husfix för hela slanten, som jag längtar! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela