doowop

Sjukstuga

Publicerad 2016-11-15 16:22:03 i Vardagligt,

Vaknade upp efter ännu en natt med närmare 11-timmars sömn, ännu tröttare än igår. Sjukskrev mig idag, fick inse hårda fakum, kroppen mår inte bra och den här segdragna förkylningen ger sig inte så jag behöver antagligen vila. Har ont i hela kroppen och svårt att hålla ögonen öppna. Har varvat film med små tupplurar och plugg så gott jag orkat under dagen. Snart kommer Sebbe hem och jag börjar bli ordentligt sugen på middag, det står frystömning på schemat så jag får se vad vi kan skrapa ihop till middag idag :) Hoppas ni mår väl i stugorna, här fortsätter kvällen med mig nerbäddad i sängen :)
 

Kommentarer

Postat av: Katte

Publicerad 2016-11-15 23:53:02

Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela