doowop

Winter Wonderland

Publicerad 2016-11-14 09:52:00 i Foto - Natur,

God förmiddag! Har ni sovit gott? Det har jag, som en stock i över 10 timmar. Vaknade trots det av väckarklockan, undrar hur länge jag hade sovit om jag inte hade ställt klockan, haha! Dagen ska ägnas åt en massa fix, prata med mäklaren, tvätta, vika in en massa kläder, plugga, köpa färg och börja packa för på lördag flyttar vi äntligen till huset!! :D Jag hade verkligen önskat att få få ta ett break tillsammans med vovven och kameran idag också men det är grått töväder ute tyvärr, så synd, jag älskar ju snö och sol! ♥ 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela