doowop

Choco cookies

Publicerad 2016-10-12 10:12:00 i Foto - Mat & bakverk, Vardagligt,

God morgon! Har ni sovit gott? Jag kunde inte somna igår heller, frustrerande!! Släpade mig ändå upp när klockan ringde, dricker kaffe och äter en chokladbit (eller två, eller tre...) framför TV:n. Om en stund ska jag till naprapaten, ett efterlängtat besök! I övrigt står plugg på schemat och jag tänkte sätta mig på något café för att kunna fokusera bättre. Jag är expert på att hitta annat att göra om jag försöker sitta hemma och plugga. Hoppas ni får en riktigt fin onsdag :)
 
PS. Vill ni baka kakorna ovan hittar ni dom som "Märtas skurna chokladkakor i 7 sorters kakor eller här. DS.

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2016-10-29 19:21:22

Så gott det ser ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela