doowop

Lil'sis

Publicerad 2016-10-18 19:35:18 i Vardagligt,

Hej på er! Hur har ni det? Själv är jag väldigt upptagen och tiden har inte räckt till. Jobbade heldag igår och när jag kom hem var jag så trött att jag somnade gott och sov hela 7 timmar i sträck utan att vakna, himmel så skönt! Efter en tids sömnsvårigheter har jag varit rätt trött och lite nere det senaste men idag vaknade jag pigg och en kollega sa till mig i morse "idag ser du ut som dig själv igen!", ett bra tecken antar jag. Hängde med syrran efter jobbet, åt lunch med henne och mamma, pluggade några timmar och åkte sedan hem en snabbis innan ett besök hos massören. Nu ska vi äta middag och kolla på serier, äntligen en ledig kväll ihop ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela