doowop

Lunch & girl talk

Publicerad 2016-10-11 12:05:34 i Vardagligt,

God morgon! Jag hann inte bloga alls igår för dagen gick i ett och när jag väl kom hem damp jag i säng jämte Sebbe och tillät mig att bara vara en timme innan vi skulle sova. Sen när vi väl släckte lampan tickade huvudet igång och jag somnade inte förrän halv 2, väldigt frustrerande när man redan är trött. Hade i alla fall en bra dag, var på två möten och därimellan var jag i Göteborg och åt lunch med Sara. Vi drack kaffe och pratade om allt möjligt och som vanligt gick tiden vansinnigt fort! Jag fick även en fin födelsedagspresent som var mitt i prick men den förtjänar ett eget inlägg! På kvällen var jag och lillasyrran iväg och sjöng tillsammans med Alingsås Gospel, det var första gången vi var med och det var riktigt roligt! Jag älskar att sjunga i kör och höra hur styckena bara växer fram :)
 
Idag gick jag inte upp förrän halv 10 och då tog jag med mig kaffet in till pappa och satt och pratade med honom ett par timmar. Om en liten stund ska jag till jobbet för ett kvällspass men efter idag blir det inget kvällsjobb på någon vecka, det ska bli underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela