doowop

On and off

Publicerad 2016-10-02 20:56:49 i Vardagligt,

God kväll! Det var supermysigt att träffa Lollo en stund i förmiddags, vi ses inte så ofta så det är alltid kul att catcha up lite. Efter ett ärende i stan handlade jag lite och satte mig sedan och pluggade en stund, fick i alla fall ihop en grund till studieuppgiften, jag får fortsätta i morgon. Sedan blev vi bjudna på middag av Sebbes syster, currypasta med kyckling, jordnötter och hembakt bröd, yum! Därefter höll jag lite klädprovningar tillsammans med donnan här ovan, det går framåt och snart är det bara en månad kvar till premiär, woopwoop! Nu blir det godis och The big bang theory i sängen med mina älsklingar ♥
 

Kommentarer

Postat av: Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Publicerad 2016-10-03 19:45:24

Det där låter ju super duper mysigt!!

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela