doowop

The day before yesterday

Publicerad 2016-10-06 10:57:51 i Vardagligt,

God morgon! Jag ligger lite efter med bloggandet här, det har varit full rulle non-stop varenda kväll det senaste. Har det inte varit jobb så har det varit klädprovningar eller ärenden till sena kvällen och jag minns inte ens när jag och Sebbe hade en helt obokad kväll tillsammans. Känner mig inte alls på topp så det ska bli underbart med en ledig dag idag. Ska ta hand om mig själv, slänga in en maskin tvätt och plugga lite grann, balans, lugn och ro!
 
Bilderna är från 2 kvällar sedan då syrran bjöd på fika medan Sebbe var och tittade på handboll hos sina föräldrar. Det är så mysigt att vara vuxen och kunna umgås med sina syskon utan att bråka om vem som har snott vems kläder och varför min ögonskugga helt plötsligt är trasig trots att Frida aaaldrig skulle låna mina grejer... Haha! 
 

Kommentarer

Postat av: Fröken Rödlök

Publicerad 2016-10-06 12:59:21

Åh vad gott med fika!

Postat av: Linda

Publicerad 2016-10-06 13:58:57

Gud så gott det såg ut!

Postat av: Katte

Publicerad 2016-10-06 14:13:33

Hehe, ja visst är den biten av vuxenlivet underbar :)) blev dock kallad "ungdom" av en förälder, vet inte riktigt hur det ska tolkas.. ?! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela