doowop

Beautiful creatures

Publicerad 2016-09-23 10:07:29 i Foto - Djur,

Hej där! Fredag morgon och jag laddar för en hel helg på jobbet. Jag har en massa saker jag "borde" göra men kroppen är bara såå trött! Jag har ingen energi alls och tiden bara går medan jag sitter och stirrar på TV:n utan att lyssna på vad dom säger. Ett illavarslande tecken med alltför stark koppling till den fullständiga utmattning jag kände för några år sedan. Känslan förstärks bara av att jag inte får gjort någonting men det är så svårt att komma igång men någonting överhuvudtaget. En ond cirkel utan början eller slut. Jag ska ta mig i kragen och gå ut med hunden en sväng, lifesaver ♥ Tänker ta på mig rejäla skor, dra några djupa andetag i skogen och hälsa på kossorna. Hoppas ni får en riktigt fin fredag :)
 

Kommentarer

Postat av: Littlefroggie

Publicerad 2016-09-23 12:20:23

Vilka fina bilder. Tycker kor ser så kloka ut, haha :)

Postat av: Piccilja

Publicerad 2016-09-23 12:23:51

Älskade vän!! När jag kommer hem ska jag komma till dig och ge dig en varm kram. Skickar massa energi till dig nu! ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela