doowop

Cinnamonbuns for breakfast

Publicerad 2016-09-28 10:15:54 i Foto - Mat & bakverk, Vardagligt,

Okej, jag har ätit riktig frukost också men sen blev det en sånhär god bulle som Sebbes syster Amanda har bakat. Den är gjord på briochedeg och har egenkokt äppelmos i mitten, halleluja så gott! Annars då? Det är en otroligt grå, blåsig, regnig och allmänt tråkig onsdag. Sebbe åkte hemifrån strax före 5 i morse och eftr det tog det 2 timmar innan jag somnade om. När klockan ringde drog jag mig till 9 innan jag gick upp, jag har ju precis blivit frisk så sömnen prioriteras högt här just nu. Dagen ska läggas på plugg och jag letar artiklar till en studieuppgift jag ska skriva. Jag har svårt att fokusera här hemma så jag tänkte åka till stan och sätta mig på ett café om en stund, jag blir stimulerad av att ha människor omkring mig och få ett miljöbyte. Mitt bästa pluggtips, gå hemifrån, haha! Hoppas ni får en fin dag :)
 

Kommentarer

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2016-09-28 15:25:25

åh, kanelbullens dag närmar ju sig!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela