doowop

Dinner @ Cyrano

Publicerad 2016-09-14 09:25:15 i Vardagligt,

God morgon! Igår kväll var vi ute och åt med gamla styrelsen i AMTS. Vi satt på på Cyranos uteservering i 4 timmar, åt 3-rätters, drack gott och skrattade en massor, så härligt! Inatt har Vilda hållit oss vakna typ heeela natten, klockan 5 ville hon ut och då pasade jag på att gå på toa också (har ju utedass ett par månader) och när jag lagt mig och försökt somna om en stund hör vi ett gnällande på utsidan - jag hade glömt Vilda utanför dörren och låst henne ute! Haha! Matte of the year...
 
Nu sitter jag i skolan och lyssnar på en föreläsning om Akut buk och i eftermiddag blir det ett grupparbete om sepsis och septisk chock. Jag har en massa roligt planerat i eftermiddag också så jag ser verkligen fram emot den här dagen! Hoppas ni får en fin onsdag :) 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katte

Publicerad 2016-09-14 10:42:01

Haha, en klassiker ju! 😂 Eller som när man kopplar hunden, går ut genom dörren, låser och börjar traska och efter en sisådär fem minuter inser att hunden är kvar hemma.. 👍

Svar: Hahaha!!! Har faktiskt aldrig hänt mig men jag brukar däremot glömma att jag ska ha med henna ut och komma på med nyckeln i dörren att "herregud, jag går ju ut för att rasta hunden!" Haha! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela