doowop

Happy birthday lil'sis!

Publicerad 2016-09-22 22:00:00 i Vardagligt,

Hej! En fullspäckad dag har gått till ända. Började dagen med ett läkarbesök tillsammans med farmor och åkte sedan hem till Sandra för lunch och promenad. När jag kom hem gick jag ut en stund med Vilda innan det blev en powernap, är så vasinnigt trött idag och framåt eftermiddagen fick jag ordentligt med huvudvärk. Jag vet inte om det är för att jag är stressad, har varit lite sjuk eller är stel i ryggen men skönt är det inte. Har i alla fall haft en supermysig kväll hemma hos Frida och Anton tillsammans med familjen. Frida fyller år och bjöd på middag och äppelpaj, vardagslyx att bli bjuden på middag en (nästan) helt vanlig torsdag :) Godnatt på er, hörs i morgon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela