doowop

Interior inspiration: bedroom

Publicerad 2016-09-11 17:45:00 i Inredning,

Det blir en del inredning här nuförtiden och mer lär det bli ju närmare inflytt vi kommer, så olidligt segt att gå och vänta med shit vad kul det ska bli när det är dags! Jag märker att det är samma färgskala som lockar i de flesta rum: mjukt, naturligt och harmoniskt är ledorden. För sovrummet drömmer jag dessutom om skog, någon pastellfärg, enkla detaljer med karaktär, vackra sängkläder och vackra gröna blommor. Vårt blivande sovrum är inte superstort men fullt tillräckligt. Dessutom har vi tänkt bygga in garderober längs en vägg för att optimera förvaringen. Det kommer finnas lite att pyssla med med det är också det som är roligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela