doowop

London - Day 3: Part 1

Publicerad 2016-09-21 07:39:22 i Vardagligt,

 God morgon! En heldag på högskolan väntar och jag bjussar på en bildbomb från Londonresan dag 3. Trots att vi bara hade en halvdag att spendera på söndagen känns det som att vi hann med supermycket! Vi började med att promenera från Picadilly Circus till Trafalgar square, vi hade kalasväder med 22 grader varmt och strålande sol, fantastiskt turistväder! Framme vid torget gick vi in på The National Art Gallery och kikade runt, det var helt magiskt och nästa gång vill jag gå dit i lite mer lugn och ro så man hinner lyssna på alla ljudspår och titta på varenda tavla. Jag blev kär! (Dessutom hade de galet fina medaljongtapeter, inspo, inspo, inspo!) Efter det strosade vi förbi gamla regementsbyggnaden där vi stötte på en pålle och en vakt. Jag tycker verkligen London är fullt utav vackra gamla byggnader, love it! Mer om det i nästa inlägg, har en hel bildbomb kvar :) Hoppas ni får en fin dag! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela