doowop

Naked and lost

Publicerad 2016-09-07 07:35:47 i Vardagligt,

Godmorgon på er! Dagens I-landsproblem presenteras här: min telefon är på lagning och därmed försvann även min internetuppkoppling nere i lillstugan, paniiik! Det är ju inte förrän man är utan som man verkligen märker hur mycket man använder sin smartphone. Och då sackar jag inte om Facebook och Instagram utan faktiskt väldigt vettiga grejer, saldot på kortet, internetbanken, GPS:en, schemat till skolan, mailen osv. Insåg just att jag ska hitta till Högskolan Väst utan GPS om bara en liten stund också, aaah!! Men det ska säkert går bra :) Det var egentligen inte det det här inlägget skulle handla om men nu blev det så, haha! Hoppas ni alla får en riktigt fin dag så hörs vi i eftermiddag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela