doowop

Nellie

Publicerad 2016-09-15 09:43:10 i Foto - Porträtt,

Godmorgon! Jag har sovit nästan 11 timmar inatt och jag känner mig som en ny människa! Jag har haft ont i halsen och känt mig hängig några dagar, idag känns huvudet som att det är fullt av bomull men halsen är bättre och den bedövande tröttheten har lagt sig, så skönt! Jag var som sagt hos Sandra och Nellie en stund och myste igår. Mitt hjärta smälter ju varje gång jag träffar denna lillla tös ♥ När jag klev ur bilden på deras gårdsplan står de och tittar i fönstret och Nellie skiner upp som en sol så fort hon får se mig, alltså att jag inte dog där och då, haha! Nu sitter jag med morgonkaffet och kollar på Nyhetsmorgon, jag älskar de här mornarna när jag kan börja dagen i lugn och ro utan att behöva stressa iväg någonstans med en gång. Det blir ju jobb ikväll förstås men omväxling förnöjer! Först - ett förmiddagsdopp tillsammans med Lisa! Hoppas ni får en riktigt fin dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela