doowop

No fog anywhere

Publicerad 2016-09-27 07:30:13 i Vardagligt,

God morgon! Jag var uppe i ottan idag, både för att kunna ta det lungt, äta och göra mig iordning utan att stressa men även för jag hade en liiiten förhoppning om att det skulle ligga dimma över sjön så jag kunde tagit med kameran ut men tyvärr gjorde det inte det.  Det är vackert att vakna med den här utsikten ändå, hagarna som sträcker sig ner mot sjön och korna som går och betar ♥ Bättre lycka nästa gång! Jag använde tiden jag fick över till att betala räkningarna istället, så befriande! Jag gillar att göra det samma dag som lönen kommer så jag vet att ingen räkning förfaller och så får jag direkt reda på hur mycket pengar jag har att röra mig på resten av månaden och hur mycket som går till sparkontot. Koll på ekonomin, inga onödiga klumpar i magen, me like. Nu är det dags att göra sig iordning, ett dagpass på jobbet väntar. Hoppas ni får en fin tisdag :)
 

Kommentarer

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2016-09-27 14:12:04

gud vad fina bilder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela