doowop

September swim

Publicerad 2016-09-14 17:52:08 i Vardagligt,

God eftermiddag! Jag har haft en bra dag i skolan och på vägen hem bestämde jag träff vid sjön med Lisa. Vi var helt ensamma på vår lilla udde en lång stund, solen gassade, termometern visade 26 grader och vattnet svalkade underbart. Vi hoppade och dök och plaskade och pratade och bara njöt. Det är så fantastiskt att vädret tillåter bad och sol ända till mitten på september! Livskvalité av bästa sort ♥ Nu ska jag köpa med mig lite thaimat och åka hem till Sandra för lite tjejmys. Vilken himla bra eftermiddag och kväll jag får idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela