doowop

So much love

Publicerad 2016-09-20 11:02:50 i Foto - Djur, Vardagligt,

God morgon! Har sovit så vansinnigt gott, var nästan medvetslös i morse när Sebbe pussade mig hejdå, kommer knappt ihåg att det har hänt, haha! Jag kämpar på med min förkylning och ska snart till jobbet. Var ute och strosade med min älskade vovve i skogen en stund efter frukosten och nu har hon krupit upp jämte mig i soffan, helt underbart hur mycket kärlek som finns i denna lilla kropp ♥ Galet att jag alltid sagt att jag inte är någon "hundmänniska". Det är jag inte nu heler i och för sig, jag gillar inte andras hundar så mycket, jag gillar bara min, haha! Well, man är sig själv närmast. Hoppas ni får en riktigt fin dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela