doowop

Fika for the win

Publicerad 2016-09-25 11:33:42 i Vardagligt,

God förmiddag! Söndagen är här men det är ingen vilsam helg direkt, om några timmar ska jag till jobbet för ännu ett kvällspass. Först ska jag dricka upp kaffet och jag önskar att jag hade haft en såhär god Skyr-kaka till kaffet idag, mmm! Bästa vardagslyxen, något sött till kaffet. Ni hittar min lite syrliga men ack så goda variant här. Jag tittar på "Riktiga karlar" på TV4 Play och jag måste säga att jag först var skeptisk men oj så roligt det är! Dels blir jag riktigt inspirerad av att se killarnas kamp och sen har de en jäkla humor allihop så det blir riktigt underhållande! Men nu är reklampausen slut, ha en fin söndag! :)
 

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2016-09-25 13:58:36

Mmm man blir riktigt sugen på något sött till kaffet av dom bilderna! Haha ja det verkar vara rätt sköna grabbar som är med ändå!:P Ha en bra arbetskväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela